Sevimlianne_adayi canım benim ilk tahlilimde 470 betaydı, sonra 1500, sonra 3000 küsürlere çıktı ve halen kese görünmemişti. hatta doktorlar dış gebelikten şüphelendiler ancak bir bulgu olmadığı için muhtemelen sağlıklı bir gebelik dediler. bir hafta sonra gittiğimde 8300 küsürlerde olmuştu beta ve kese ancak o zaman göründü. içinde bebek de vardı, kalp atışını da duydum aynı gün. o yüzden biraz erken olabilir daha senin için.