seybey memnun kaldım benim riskli bir gebelik sürecim vardı ikizdi ve ilk hamiligimde ölü doğum yapmıştım daha önce , titizlikle yürüttü sürecimi ki son dönemde haftada iki kere gidiyordum gelişim geriliği de vardı yine kontrole gittiğim gün acil doğuma alındım eve bile göndermedi o zaman verilmiş sadakamız varmış iyikide sürekli kontrole çağırdı diye şükrediyorum aklıma geldikçe iki ay önce doğum yaptım, kızlarımda bende iyiyiz, inşallah darısı başınıza olsn