bussraaaeewc bsl üzülmeyin bazen hatalı pozitif çıkabiliyor adet olmadığınız sürece şans hala vardır çok görüyoruz kanda negatif çıkıp bi kaç gün geçtikten sonra pozitif olanları stres yapmayın hakkınızda hayırlısı olsun🌺
birazacemi bussraaaeewc mümkün mu gerçekten benim 3 gun geçti dün silik cizgiydi bugün kan verdim negatif ve hala regl olmadim yani sonradan poztiflesme bu ay icin mümkün degil sanıyorum
bussraaaeewc birazacemi umutlandırmış gibi olmıyım ama çok duydum kadınlar kulübü sitesinde de çok okudum bu tarz şeyleri başına gelen çok kişi var gecikme 5. gün negatif 10.gün pozitif geç döllenme diye bişey var
birazacemi bussraaaeewc Hadi insaAllah çünkü ben regl baslamadan karin ağrısı ceken biri degilim som 3 gundur karin agrisi cekiyorum artik dindi hatta. Cok tuhaf geldi
bussraaaeewc zehra5454 artımed ise testiniz farklı marka ile tekrar yapmanızı öneririm çizgi görüyorum
zehra5454 bussraaaeewc adetime henüz 6 gün var testi dün yaptım bugünde kan verdim negatif çıktı kanda çıkmaması normal mi bi kaç gün sonra tekrar gel dediler
bussraaaeewc zehra5454 bu değer yükselebilir genelde 0.100 0.2 falan çıkar çünkü gebe olmayanlarda tekrar gel dediklerine göre aynı şeyi düşündüler diye umut ediyorum inşallah güzel sonuçlar alırsın adetine kaç gün var ya da geçtimi
zehra5454 bussraaaeewc amin inşallah 2. Gebeliğim olucak bayadır istiyoruz nasip bakalım tekrar yaptırırım