Benim de bebeğim kız 23 haftalığız doktorum bana da böbreğinin birinde genişleme var dedi Salı günü detaylı ultrasona gideceğim daha detaylı bakar söyler sana dedi. Anne karnında tedavisi olan bir şey değil ancak doğduğu zaman tedavi edilecek bir şey dedi umarım zamanla geçer 🙏