ikincianalik değil canım. Benim mesela cinsiyeti öğrendikten sonra detaylıdan sonra gel demişti cinsiyeti 15. haftada öğrenmiştim, detaylıyıda 21+6da yaptırmıştık hemen doktora gitmiştik. 45 günden fazla olmuştu kontrol arası. Bu kez de bayram girdi araya 5 hafta arayla gittik😅 kontrol arası uzayınca zaman cok hızlı geçiyor ve ciddi anlamda büyüdüğünü görüyorsun.