Onay2018 Kan pıhtilaşması testi yaptırın muhakkak. Ve sonucu özeldeki bir doktora gösterin. Benum de 2 düsük 1 kürtaj vardi. Kan pıhtılaşmam varmış devlette kan vermiştim sonucuna bakıp bişeyin yok dediler özele gittim şuan iğne kullanıyorum. Oğlumda da iğne kullandım şimdi hamileyim yine iğne kullanıyorum. Benim kürtajda da bebek buyumemisti buyuk ihtimalle sizde de kan pıhtıkaşması var.