Ben olmuştum. Önce ilaç veriyorlar benimki 2.5 aylıktı ilaçla düşmedi 2 gün ilaç verdiler. Sonra da anestezili kürtaj yaptılar onda bir skntı yoktu. İçerde parça kalmış diye anestezisiz olarak o parçayı aldılar o felaketti delircek gibi oldum çok canım yandı.