NobleMom anneyim01 Çok çok silik bi çizgi var ama pozitif demeye yetmez. İki gün sonra tekrarlayın bence ✨🤍
happyela anneyim01 Bende böyle aşırı silik bir çizgi gördüm gibi ama çok zor görünüyor. Varsa da daha 2 haftalık falan muhtemelen. Hayırlısı olsun hakkınızda inşallah 🩷
miniksusamtanemm miniksusamtanemm bende sürekli test yapınca en ufak bir gölgeyi bile gözüm seçiyor gibi hissediyodum. rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin inşallahh.
anneyim01 var kızlar da acaba kameradan mı bilmyorum Bulanık gbi Bebetime test 28 e kadar beklicem bide kan verirm Kesinleşr diye düşnyorum hayırlısı
birazacemi anneyim01 cok hafif bir sekilde görüyorum ama yarin sabah ilk idrarl tekrar yapin ,insaAllah hayırlısıyla saglikla olur . Gözle daha rahat görüyorsundur var mi sence
birazacemi anneyim01 benimki de öyle, kaçıncı günün gecikme var mi ?testin ismi ne benimki nimo haya hatali sonuc veriyormus o yüzden üzüldüm açıkçası
anneyim01 birazacemi bebetime benimkide glm pozitifi hep silk cıkarıyor diyorlar ama bilmyorum glm adetim 28 gözkyor beklemedeyim pcos oldugu için
anneyim01 buketdeniz19 hakkımda hayırlısı glm varsa da yoksa da Allah ne zamn nasip edrse artık sağol yorumun için 🥰🌸 28 mart gününe kadar beklemedyim adet olmazsam kan verrm olrsamda yapck bişey yok .