Damlaai BMA canim benimde hep asagida idi benijde boyum uzun 38de sunni sanci ile dogum yaptim belki dr mudahale etmese daha dogurmazdim kafana takma
Sewo Damlaai benim kafasi asagida rahim agzina dayanmis Vajinama tekme hissettim cok güçlü sekilde sanirim elleridirr Sizinde öyle oluyor muydu
miroir BMA valla bana da hep aynısını dediler ama şu an 37. haftanın içerisindeyim 😂 Yani öyle demekle olmuyor maalesef canım 😂😂
Kubraonglacar BMA benim de karnım en başından beri hep aşşağıdaydı başlarda düşecek sanıyordum sonra erken Doğum olacak derken 39 u devirdim korkma rahat ol ama dikkat et 😊
Anneyimmmmm BMA canım bende gün içerisinde 10 saat kadar ayaktayım ve benimde karnım çok aşağıda gören herkes aşağıda kolay doğurursun diyorlar bende ayakta ve sürekli hareket haline bağlıyorum aşağıda olmasını erkek aşağıda olur diyorlar ama arkadaşlarıma bakıyorum onlarında erkek hep yukarıda. doktoruna sorarsan bana da cevap yazabilirmisin canım