BMA bende 26 haftalık hamileyim kontrollerinde hiç şekilde erken doğum yok dedi doktor tabi Allah bilir de karnım aşağıda tekmeler sürekli kasiklarimda birincisi oğlan bebek ondan bende ikincisi de ilk hamilelikte ondan olur canım bence tek sıkıntı idrar torbana fazla baskı oluyor 20 haftadan beri ben sürekli lavaboya çıkıyorum ilerleyen zamanlarda lavabo da yaşamayı planlıyorum 😂😂😂 korkma herkes bı şey der hep