Tudi Canım 8 ay korunmadım, 1 sefer kimyasal gebelik yaşamıştım, 7 ay boyunca her ay hamilelik belirtisi yaşadım ve her ay çok üzüldüm. 8. Ay amaaaaaaan be dedim, ne belirti yaşadım ne birşey, ben adet olacam diye beklerken hamile kalmışım.. Takma kafana, inan o zaman daha kolay oluyor 🥺