Tudi canım test negatif ve kanaman olmuş
Adettir o kendini psikolojikmen öle
Düşündüğün için adeti aklıma getirmek istemiyorsun ama adet olmuşsunuz belirtilere göre 4+6 falan
Diye birşey yok bende 2 ay denedim bu sefer hamileyim dedim adet oldum rahat bırak kendini ummadığın anda alıyorsun güzel haberi