emine1309 feyzaciim çok sevindim umarım sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi benimde bazen sol kasığım çok ağrıyor bebeğin kesesi solda dinlenince geçiyor, bugün 8+1′deyim 7+2 den bu yana ara ara geliyor bende de
hvvn Ben de 8+6 yim. 7. Haftadan beri ara ara lekelenmem oluyo ama adet kanaması ibi yoğun olmadıkça korkacak bisey yok dedi Dr.
hvvn emine1309 dünden beri emine1309 teşekkür ederim bugün bitti gibi daha önce de birkaç gün olup kesilmişti. Bidaha tekrarlamaz inşallah
hvvn emine1309 inşallah. Zor bi durum gerçekten her an panik her an endişe. Allah hepimize sağlık versin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin