feyzaciim Geçmiş olsun, benimde geçen hafta lekelenme oldu progestan kullanıyorum, pazar ve dün sabah yine geldi dün doktora gittim enfeksiyon kapmışım sanırım fitilden oldu ilaç verdi progestanı ağızdan alalım dedi enfeksiyon için tekrar ilaç verdi, kanama alanı yok bebek gayet sağlıklı vs dedi kan uyuşmazlığımız var iğne oldum önlem amaçlı. Demin yine peçete silince bir damla geldi inan bende çok tedirginim ne olucak nasıl olucak