EdaKaratas istkizannesi aa acaba zorunda olduğu için mi o kadar uyguna oldu. Kendi isteğimizle daha mı yüksek? Bugün randevum var sorayım o zaman.
istkizannesi EdaKaratas canım en son baya uçuk zam yapınca ben koşarak Eser Bey’e döndüm zaten 9.haftamda. Ben isteğe bağlı olacağım için 2700 den eminim ama zorunlu olan da sanıyorum daha fazlaydı
EdaKaratas istkizannesi canım eser hoca da medicalle anlaşmalı o da medicalde doğurtuyor evet ama bence eser bey o kadar yüksek alıyodur. O kadar fiyat hiç duymadım çunku. Ama bende merak ettim simdi bi sorucam.
istkizannesi EdaKaratas sor canım ben Eser Bey’den öğrenmedim onun fiyatı yeni martın başında 2600 oldu. 2200 dü. Ben 2700 ü 9. Haftada öğrendim bizzat hastaneden ve doğum yapanlardan.
Burcubrlk Kızlar sizin karnınız kaçıncı haftada belirginleşmeye başladı beni bu konuda korkuttularda🙈
merved Burcubrlk canım ben 34+4 haftalığım ve kıyafetten pek belli olmuyo karnım gören hanile olduğumu anlamaz hala gebelikten önceki kıyafetlerimi giyebiliyorum 😊 iç karnım geniş demekki onla alakalı bişey çnkü
Burcubrlk EdaKaratas aynı şekilde benimki de hızlı belirginleşiyor cevremdekilere söylediğimde sacmalama daha ne kadarlık üç dört ayda anca anlaşılır dışarıdan ama kimseye anlatamıyorum ben şimdiden hamile kıyafetleri giymeye başladım 🙈
merved Kızlar bende medicale emine hanıma gidiyorum gayette memnunum. Doğum ücretlerini ben sordum hastaneye normal doğum ve sezerya doğum 1950 tl isteğe bağlı sezeryan 2700 normal doğumda bi geve sezeryan doğumda iki gece kalınıyomuş