EdaKaratas Tuanaa canım sormadım ama arkadasım sezaryen doğum yaptı orda. Bende sezaryen olucagım icin Ona sordum. Sezaryen doğum, serum parası, 2 gun yatak ücreti toplamda 1900 u bulmuş.
istkizannesi EdaKaratas evet canım çok seviyorum bende kendisini😊😊Emine hanım bence Medicaldeki en iyi doktor. O yüzden içiniz rahat olsun. Fümeral hanımdan daha iyi olduğunu düşünüyorum ben şahsen. Çok severim Emine Hanım’ı. İltihap sebebiyle gebelikten önce gitmiştim kendisine
EdaKaratas istkizannesi evet bende iltihap icin gitmiştim. Yara vardı rahmimde onu yaktırdım. O sebeple hamile kalamıyormuşum. Yarayı yaktığı ay hamile kaldım. O yüzden çok güveniyorum doktoruma.
EdaKaratas istkizannesi aa acaba zorunda olduğu için mi o kadar uyguna oldu. Kendi isteğimizle daha mı yüksek? Bugün randevum var sorayım o zaman.