Herkese merhaba. 39 yaşımdayım, daha önce hic gebelik yaşamadım. Aralik 2025te ilk tüp bebek tedavimizi aldık ama tutunmadi embriyolarimiz. En son adet tarihim 18 Şubat 2026. Kullandığım takip uygulamasına göre 18 19 Mart civarı adet olmam gerekiyordu. 16’sinda adet oluyor gibi yoğun sancım oldu ama regl başlamadı. Pazar gününden beri test yapıyorum. Hep silik çıkıyor. Fotoğraftaki test bu sabahki yaptığım. 10-15dk civari çektim fotoyu. Bu sabah kan verdim, 2-3 günde çıkıyormuş. Yaşım ve myomlarim olduğu için biraz stresliyim yanlış bir şey yapmaktan korkuyorum. Lütfen test hakkindaki yorumlarınızı söyler misiniz, pozitif mi degil mi? Eşim ve ben çok heyecanlıyız. Adet 7 gün gecikti, bu kadar silik olmasi normal mi yoksa kimyasal gebelik falan mi?
