azlp Nazliip bemim ilk doğumumdu sezaryen oldum iri bebek olduğu için ama zordu gerçekten benim için 10 gün sonra ancak rahatlayabildim umarım sizin kolay geçet
Alone Nazliip 4 sezeryan oldum çok şükür hiç sorun yaşamadım yine olabilsem yine olurum o derece sorunsuz atlattım 🫶 biraz doktor,biraz da bünye meselesi. Doğum şekliniz ne olursa olsun sağlıkla kolayca olsun inş
Ozlemerikci543450 Nazliip inşallah benden daha kolay geçirirsiniz walla her sorana söylüyorum başım ağrıyacağına 2 kere sezeryan olurum kalkabilirsin diyince hemen kalkın bol bol yürüyün ve kahve için ilk kalkmak öyle anlatıldığı gibi ağrılı felanda değil eşimle hemşire tutuyordu beni öyle korkarak kalktım ki bi baktım eee hiçbişey yok bırakın dedim herşey normal bildiğiniz ameliyat felan olmamışım gibi fıldır fıldır yürüdüm koridorda beni refakatçı sandılar 🤣🤣🤣
Elliiiffff Nazliip bence doktorunuzun verdiği gün sezeryana girin keyfinize bakın tertemiz iş, hele ki eli iyiyse, sizin de doğum sonrası bakımınız iyi olacaksa bence sancı çekmekten daha konforlu.