Nazliip doktora hastaneye güveniyorsan normal doğum en iyisi, her vücut her doğum farklı kötü hikayeleri okuma bile. Benimki normalden sezeryana döndü, hem bebeği hem kendimi strese sokmuşum gerek yokmuş o kadar saat bekleyip zorlamama dedim. Evet zor sonuçta bi ameliyat, ama doğumun her türlüsü zor. Ameliyat oldum diye sürekli yatarsan zor iyileşirsin, doktor ayağa kalkabilirsin dediği andan itibaren kısa ama sık yürüyüş işe yarıyor. Kahve ve hoşaf da çok iyi oluyormuş diye duydum. Doktorunun eli çok iyi başarılı ise normali de iyi yapabilir🤷🏼♀️