vanilya_kokusu_ Deletedmom_8793 inşallah canım bende aşırı derecede zorlanıyorum 🥺 kızım a çok üzülüyorum ama olsun büyüdüklerinde birlikte oynayabilecek bir kardeşi oldu
Deletedmom_8793 vanilya_kokusu_ kesinlikle öyle şuan zor bir zaman olsa da ilerde iyiki diyeceğiz Allah’ın izniyle biz bu cumartesi İzmir’den İstanbul’a kendi evime döneceğim bakalım asıl Survivor hayatı o zaman başlayacak
Deletedmom_8793 vanilya_kokusu_ amin cümlemizin yok kalmayacak ben ve iki çocuğum olacağız gündüzleri akşamda eşim gelir