Sırf bu kıskançlık olmasın kızımın psikolojisi bozulmasın diye kardeşi hep erteledim .sonra rahata alıştım düşünmedim .Kardeş muhabbetini kendisi çok istedi şimdi aralarında 9 yaş olacak 😂Kıskançlık olur mu bilmem ama kardeş çok önemli herkesin bir kardeşi olmalı siz erken davranmışsınız ben geç kalmışım olsun zamanla onlar da alışırlar birlikte büyürler🙏