Bsraao en iyisini yaparsın ya ben ilkte çok strese girmiştim evden çıkmama izin vermemişti evdekiler sonradan sınırımı çizdim yani daralınca hiçbir anlamı yok bence sonda karışan olmamıştı tabi pozitifi aldıktan sonra yine aynı oldu merdivenden iniyorum yavaş in diyorlar gelde sinir stres olma🤦🏻♀️ durduğum yerde çok şey düşünüyorum psikolojik olarakta iyi gelmiyo en azından çalışınca insanın kafası meşgul olur sürekli düşünmezsin en iyisini yaparsın valla