Bsraao ben de 2 gün ciddi anlamda dikkat ettim,genelde uzandım,oturdum filan,sonrasında daha normaldim ama yine dikkatli tabi.yataktan kalkarken yan dönerek kalkıyordum,ani hareketlerde bulunmadım,uzanmadım gibi gibi.kahve içmedim,çayı açık içtim.kavrulmamış kuruyemiş,özellikle kabak çekirdeği yedim.paketli gıda filan zaten yemiyordum