Kızımın adını Yasemin koyacaktık. Ağustos ayında doğması gerekiyordu bir türlü doğum olmadı tam gece 1 Eylül girdiği gibi gece 1 de doğdu. Eşimle odada bebegimize bakarken eşim ikinci isim Eylül koyalım mi dedi bende olur dedim öyle koyduk. Soranlara anlatıyoruz da ağustosta doğsa adı Ağustos mu olacakti diye saçma soru soruyorlar 🤷 kızım çok çok cilveli bir kız isimden ötürü mi bilmiyorum ama oynak ve cilveli 😂