busu1 bizim ikiz kızlarımız olacak,eşim bi tanesinin isminde kesin kararlı Eylül 🤭 biz tek isim olarak kullanacağız. Ben Eylül doğumluyum ve eylülde hamile olduğumu öğrendik,öyle düşünerek Eylül kesin oldu.
Bende şey merak ediyorum Eylül ismi nasıl bi karakter nasıl bi çocuk yada genç oluyorlar.İnşallah Eylül isimli bebeği olanlar yazar.