beyzaokanvebebek edamehmet26 Üç aylık olana kadar sürekli kustum hiçbir şey yiyemedim olabildiğince yemeye çalış ama seni çok iyi anlıyorum bence bunu dert etme ilk zamanlar özellikle yedigin an bile vitamini geçer diyorlar annenin vücudundan besleniyor bebek sonrasında mide bulantın azalınca yersin
melismersin edamehmet26 ilk 12 hafta zaten bulantıdan dolayı çok zorlama kendini. Daha kötü olur. Benimde doktorum çok bulantın olursa tost çubuk kraker falan yiyebilirsin demişti. Birde bulantı ilaçları falan. Şükür ben hiç bulantı geçirmedim açıkcası o dönemde. Ama 20. Haftaya girdiğimde 3 hafta boyunca o bulantı ve kusma ataklarını yaşadım. Bende yumurtayı çok sevmezdim ama bir şekilde değişik omlet tarzı şeylerle sevmeye çalıştım. Alıştımda açıkcası. Pancar yaprağını doğrayıp lorlu yumurtalı yeşil biberli omlet falan hazırlıyorum. En azından yiyebiliyorum zorlamıyor. İstersen bir dene. Yada ıspanakla falan yapıyorum bir şekilde kırıyorum tadını. Demirde oluyor hep. Avakado yiyebilirsin Zeytinyağı limon karabiber lor ile birlikte. Yedikten sonra mide bulantım oluyordu ilk başlarda sürekli yanımda grisinilerden bulunduruyordum. İnanılmaz işe yaradı bende. Cevizide ara öğünümde muz tahin yoğurt cevizı kırarak yapıyorum. Miden şuan çok hassas kaşarlı tost gibi şeylerle biraz kendini beslemen lazım. Bulantıların azaldığında bunları deneyebilirsin 🫶🏻
minecikk melismersin ben sabahları ceviz tayin pekmez muz yiyorum ama diğer öğünlerde çokta sağlıklı beslenmiyorum galiba yani ne bilim bugün misafirliğe gittim kısır tatlı şeker yedim yani gün içinde tatlı şeyler yiyorum canım çok çekiyor ama sabahları diğerlerine dikkat ediyorum 🥲🥲
sinemcoskn Bence kendinizi yiyemiyorum yiyemiyorum diye düşünüp yıpratmayın. Ne seviyorsanız sevdiğiniz şeylerden çokça yiyin. Ben yumurtadan nefret ederim görünce bile midem bulanıyor. Yumurta dediğin protein başka şeylerle dengele.
Kbraackz_ happyymummy ben doğuma gittiğimde sadece 3kg almıştım, çünkü boş midemi dahi kusuyordum, yoğurtlu makarna dışında pekte bir şey yiyemedim( o da ne kadar midemde kalırsa tabi) bir sorunda olmadı 2750 doğdu kızım ama sonrasında çok güzel ilerledi.
candaymom haftam bitiyor hala bulantım var prilam DR kullanıyorum tatlı bişey açken yemiyorum kusuyorum yoksa ilaca ragmen ve ilk zamanlar ilaca ragmen kusuyordum ne yesem kız bebiş bekliyorum nasipse bizimki nazlı biraz ne yesek beğenmiyor 😆
beyzaokanvebebek Bu arada sadece prılam değil 3 prilam 1 tane Zofer içiyordum o kadar kötü oluyordu midem
amacgurbetmucizemiz Bnde bazen bakıyorsun iştahim var bazende yediğimi atıyorum 21 ci haftaya giricez yeni prilamı bıraktım
deryagunduzzz dilan231 hiç üzülmeyin doktorunuz bebeğiniz haftasına göre iyi gidiyor dediyse sıkıntı yoktur ben çok fazla yiyorum göbeğimde 7 aylık göbeğine göre çok az herkes 5 aylık 4 aylık sanıyor beni ama çok şükür bebeğin kilosu haftasıyla uyumlu bir arkadaşım daha var o düzgün beslenmiyor yumurta yemiyor kahvaltı öğünlerini atlıyor ama onun bebeğinin kilosu benimkinden çok daha iyi hatta haftasına göre önde gidiyor o yüzden beslenemiyorum diye üzülmeyin haftasıyla uyumluysa sıkıntı yoktur
kubraistek edamehmet26 Ben ceviz sevmem normalde. Seveceğim hale getirmeye çalıştım. Mesela kuru kayısıyı ikiye bölüp arasına ceviz koyuyordum. Yanına da sıcak çay içiyordum. Bol bol su tüketiyordum. Hem kabızlığıma iyi geliyordu. Hemde cevizi tüketmiş oluyordum. Kuru incirin arasında da ceviz çok lezzetli olur. Salatanın içine de doğrayabilirsin. Sadece yunurtagı sevimli hale getiremedim 🤭 Ama cevizi bu şekilde tüketebilirsin