bende yumurta yiyemiyorum çok tiksindim haftada bir iki anca yerim cevizde yiyemiyorum ağzım kaşınıyor yiyince hiç iştahım yok 31. Haftadayım hiç düzgün beslenmiyorum yani göbeğim bile haftasına göre çok az her gören diyor beş aylık göbeği gibi çok üzülüyorum ama iştahım almıyor hiçbişeyi altı kilo almıştım gebelikte ama geçen gün tartıldım iki kilo vermişim