hamişler bir şey sormak istiyorum size dün doktora gittim eşinle akrabalık var mı diye soru sordu bende yok dedim eve geldim eşime sordum varmış eşimin dedesiyle benim dedem kardeşmiş ve bilmeden yanlış cevap vermiş oldum doktora iki hafta sonra kontrolüm var o zaman söylesem her hangi bi sıkıntı olur mu