denizhelensarpberat Uyuyamayanlar burada mı uykular cidden gitti dün ne güzel uyumuştum anım anımı tutmuyor hamilelikte
meryem4152 denizhelensarpberat burdayım biraz ağladım ağrıdan sızıdan uyku denen şeyi pek hatırlamıyorum
bebek135 denizhelensarpberat burdayım gribim nefes alamıyorum ilaç kullanamıyorum 23haftalık hamileyim ne sağıma ne de soluma yatabiliyorum yanlarım ağrıyor karnım aç uyku düzenim alt üst oldu tükeniyorum gittikçe
beyzzsenturkkk denizhelensarpberat temizliğim bitti kedimi taradım çamaşır astım aynaları sildim biraz atıştırdım derken bu saat oldu insallah uyurum sabah kızımın kargoları gelecek zile basmasalar bari
myangelson denizhelensarpberat uyumak istiyorum ama oğluşum bırakmıyor uyanıyor sürekli şimdi yeni uyuttum umarım uyanmaz yakında 🥲
denizhelensarpberat meryem4152 kaç haftalıksın neren ağrıyor bacakların falan mı bazen bende de oluyor agla iyi gelir bende ağlıyorum yapacak bisey yok ama
denizhelensarpberat bebek135 ilaç vermedi mi de sana açsan bi iki azıcık peynir ekmek ye hiç halin yoksa böyle olmaz ki
meryem4152 denizhelensarpberat 38+1 pelvis kemiklerim hareket edince ayrılacak gibi ağrıyor ve bu durum her zaman var yatarken daha çok var bol bol ağlıyorum işte🥲
denizhelensarpberat beyzzsenturkkk sana helal olsun o saatte temizlik fln uykunu alabilmek için azda olsa umarım uyumussndur bacım
denizhelensarpberat aynuraa0 mide yanması dedin beni vurdun bende öyleyim Lansor içiyorum artık valla
Deletedmom_8793 2 saat sonra doğumum var ama asla uyuyamıyorum kızıma sarılıp sarılıp ağlamak istiyorum oğluma kavuşmak için kızımı arkamda bırakmak zorunda kalmak çok zor
denizhelensarpberat Deletedmom_8793 😔😔 bebişinle yeni bebişins sarılıcaksın doğumun bitince ama öyle düşün doğuma girerken üzülme sağlıklı kucağına alman dileğiyle hayırlı güzel doğumun olsun bacım 😘
buaramelo Deletedmom_8793 şuan beni ağlattın yarın bende doğuma gidicem sabah ve aynı duyguları yaşıyorum kızım daha 2 buçuk yaşında ve hiç ayrı kalmadık
serius Deletedmom_8793 yaaa benim daha var ama benim durum da böyle olacak. Oglusumu bırakıp sezeryana gidecm diye şimdiden üzülüyorum. Hastane köşelerinde beni beklerken uyuya kala kala bı hal oldu garibim :( yavrucaklar üzülmesin ya
beyzzsenturkkk denizhelensarpberat gündüzleri yapılmıyor sanki bir ağırlık çöküyor normalde yemeği de geceden yapıp gündüz yatıyordum ama bu aralar o kadar enerjim yok
denizhelensarpberat myangelson yazın napacaz bilmiyorum yazında sıcaktan hiç uyuyamayız gibi geliyor bana