ikinciyesekeranne adetim biteli 4 5 gün olmuştu ama doktora söyledim gebelik ihtimali nedir diye gülümsedi ve imkansıza yakın gibi bir şey dedi kan vermene gerek yok 5 zaten çok düşük negatife yakın bir sayı geç düşmüş senin hormonun diğer ay gel ne zaman adet olacaksın bi takip edelim dedi. Ben de uzatmadım çıktım mucizeye ihtiyacım var ama zor bide ultrasonla baktı yumurtlaman çok yakın dedi bir şey görünüyormuş sol tarafta, dün ovülasyon testi yaptım biraz silik çıktı , bugün de yaptım ikisi neredeyse aynı gibi çıktı pik olmuş olabilir bugün ya leke geliyor arada bide ne yapıcam ben