6 Şubatta 8 haftalık bebek gelişmedi kese normaldi kürtaj oldum, 9 şubat kanama yoğun ve aşırı ağrılı bir şekilde başladı hayatımın en ağrılı kanamasını yaşadım gittim geldim o derece o süreçte ve 21′inde kanama bitti tamamen sandım ve 2 3 güne bir lekelenme devam etti durdu , ilk adetimi 13 martta oldum yaklaşık 7 gün sürdü bitti sandım leke devam etti 2 gün sonra bitti. Duş sonrası ilişki sonrası bazen kahverengi lekelenme oluyor ve idrar yaptıktan sonra fark ediyordum pembe sümüksü minik bişe düşüyo ara sıra Ve ilişkide ağrı yanma ekşimsi koku sonra da balıksı kokuya döndü akıntı artmaya başladı ben de hemen doktora gittim fitil antibiyotik falan verdi, anlattım hepsini beta istedi bugün 5.73 çıkmış , kürtaj olalı 1 buçuk ay oldu adet de oldum bitti, halâ sıfırlanmaması çok kafamı karıştırdı daha yumurtlama dönemine yeni girdim adet biteli yaklaşık 5 6 gün falan oluyo yarın gidicem doktora ama buradaki tecrübeli kişilere de danışmak istedim.