tubitolo24 ben bosaltmiyorum havasını çünkü bosaltirken içindeki havayla beraber ilaçta çıkıyor
Eczacı bana boşaltmana gerek yok dedi 3 kutu bitirdim 4.kutuya geçtim havasını almadan vurdum hiç bir sorun yaşamadım canım göbekten bir sağa bir sola vur etini sıkarak vur yavaş yavaş ver ilacı da hiç yanma yapmıyor