serius çok şaşırdım bende cnm bende eylülden beri kullanıyorm hep o farkı katılımm payını aldılar raporumda var 2026 eylüle kdr demekki heryerde aynı mı değil eczanelerin bi eksiği mi bilmiyorum geçen ay 450 verdik mesela katılım 3 kutuya bu ay 350 çıktı yine 3 kutu