aselinannesi38_ Herseydenbiktim sorun değil canım çok şükür şuan ikimizde iyiyiz canım sadce ebenim basım geçmiyor oğlumda kuvezde durumu iyiye gidiyor
Herseydenbiktim aselinannesi38_ Olsun çiçeğim iyi olsun da en kısa zamanda hep birlikte eve geçeceksiniz inşAllah, kendini ihmal etme dinlen bol bol yemeğini ye bizi de habersiz birakma🙏🏻💖