Herkese hayırlı akşamlar kızlar 3. Gebeliğim ve 36+5im diğer ikisi de normal doğum oldu kendi sancım suyum açılmam olmadan suni ile oldular kızım 4 yaşına girecek oğlum 14 aylık bende 36 haftalık hamileyim ve 58 ile hamile kaldım bugün baktım 54e düşmüşüm ilk 5 ay oğlumu emzirdim doktor onerisiyle sonra kestim ve etrafımdaki herkes bu hamileliğin de çökmüşsün çocuk gibi kalmışsın doğurabilcenmi normal falan diyor bu ara sürekli eller hamileyken kilo alır sen veriyorsun güçten düşersin normal yapamazsın demeye başladı baştan takmıyordum artık takmaya korkmaya başladım 5 aydır kusuyorum midem kabul etmiyor yanıyor cayır cayır sanki bana bişi olacakmış gibi geliyor doğumda sanki insanlar böyle dedikçe gerçekten normal doğum yapamıcak gibi hissediyorum psikolojikmen çöktüm 1 hafta da işte vücut kendini toplamadan bida hamile kaldın zor yaparsın deniyor artık delirmek üzereyim evet bu hamilelik beni bitirdi hem 14 aylık erkek çocuk peşinden koşuyorum hem gebeliğim zor geçiyor napacağım ben kendimi doğuma kadar toplamam gerek ama nasıl olacak hiç bilmiyorum uzun oldu okuyanlara teşekkür ederim bana akıl verin lütfen 🙄😑