glshhh17 fistikk şekeriniz çıkmış mıydı? Birde ne yapabilir mişsiniz normale dönmesi için bilgi verdi mi
ebobel glshhh17 doktor bi şey dedi mi benimde suyum fazla ve bebek önden gidiyor çok istiyorum normal doğum olsun bebekte çok zorlamadan sağlıkla doğsun
aysct glshhh17 Doktor herhangi birşey söylemedi ben genlerin etkili olduğunu düşünüyorum. Nasıl minyon insanların minyon bebekleri oluyorsa iri olanlarında kilolu bebekleri oluyor.
lotusflowers glshhh17 ben şeker yüklemesi yaptırdım sorun çıkmadı. Dün bebek 4 hafta ilerdeydi. Doktorda şeker yüklemesi yaptırdın mı dedi sorun yoktu dedim ileri olması kötü bişey mi dedim yoo tombik bi bebek dedi. İlla kötü bir şey değil yani korkmayın