9 aydır bebek için deniyoruz yumurtlama günlerimi zaten anlıyorum daha önce Ovülasyon da kullandım ama hiç gebelik olmadı. Hormonlarım ve rahmimde bir problem görmedi doktor adetlerim düzenli günü gününe olurum amh testim de iyi çıktı şükür neden olmuyor panik yapmalı mıyım sizlerin ilk gebeliği ne zaman oldu kızlar? Korkuyorum hiç hamile kalamayacağım diye anne olmayı çok istiyorum.