17aylık oğlumun kullandığı bazı ikonik kelimeler ✨
Dededuuuuu (şımarma kelimesi ne olduğunu asla bilmiyoruz)
Daydayy (baybay)
Aba (Anne demek-normalde anne diyor ama bu ara buna taktı)
Aatıııığğk (attık diyor ama aynı yazdığım şekilde söylüyor gülme krizi garantili)
Başka kelimeleri de var ama onları normal söylüyor çok şükür 🤣
Birde yeni güncelleme elimizden tutup bizi istediği şeyin yanına sürüklüyor 🥲