tugba0305 komposto yedin mi canım kayısı kompostosu bi arkadaşından veya ailenden rica et yapıp getirsinler hastaneye
bide bol bol kafein almalısın bolll su ve yürüyüş tabi ben bu kadar bilinçli değildim sadece yürüyüş yap dedi hemşireler
Malesef bende işe yaramadı zaten yürüyemiyordum takatim yoktu bide benimki normal doğumdan sezeryana dönmüştü 16 saat suni şancıdan sonra gerçekten çok halsizdim.
doktor gaz çıkarmadan eve gönderemem bu ağrılara dayanamayıp geri geleceksin çünkü demişti baya bekledim yürüdüm artık dayanamıyorum sırtıma ciğerlerime vuruyordu o ağrı nefes alamıyorum başka yolu yok mu dedim sonuç lavman yapıldı o şekilde hastaneden çıkabildim ama artık daha tecrübeliyim gitmeden herşeyimi ayarlayacağım inşallah rabbim nasip ederse.
Özellikle sade kahve filtre olanlardan buradaki arkadaşlardan baya araştırdım bunları yapıp iyi gelenler olmuş zaten anesteziden sonraki baş boyun ağrısı için de doktorum kahve iç bol bol demişti.