i"Elisa0110″#p39839012 beşik ne düşünüyosun çoğu bebek beşikte yatmıyo çünkü 🙄😂😂 biz oyun parkı aldık balta benle yerde minderde felan yatmıştı, bi ara hamak almıştık onda yattı, çok az beşik gibi yattı parkta, ama şuan yaklaşık 2 yaşında oyun parkına çevirip yatak yaptık onda yatıyor hatta bir kenarındaki fileyi de kestim gibi oldu😁😁