Ozlemmm3535 Mrvll benim 24 25 Mart bu sabah test yaptım çok ince silik çizgi sonradan belirdi yarın sabah ilk idrar ile tekrar yapacağım 🥹
Mrvll mlakcy erken gebelık testı yapsanız çıkar aslında . Gercı ben yapmıştım yalancı pozıtıf çıkmıştı geçen ay. Güven kalmadı 🥲
mlakcy mlakcy Mrvll yaptim bugün negatif çikti malesef Mrvll kötü olmuş gerçekten testlere de güven kalmadi bugün yaptım negatif çikti
Mrvll aanbskrt adet başlangıç tarıhınız kaçtı? Benım 2 Mart. 28 günde bır olduğunu varsaydım genel olarak. 30 martta olabılır Benım😇 test yaptınız mı erken gebelık 🙂sizce erken mi?
Mrvll nur1124 mıde bulantısı hemen başlar mı ki . Acaba psikolojik olabılır mi sizinki? İnşallah gebelıktendır tabii🙏🏻 bende her zamankınden bıraz fazla gaz var sadece.
Ozlemmm3535 nur1124 bende de uyku hali var göğüs hassasiyeti ara ara midem kötü oluyor ama belki de psikolojik bilmiyorum 🤷🏼♀️
nur1124 Ozlemmm3535 bu Ara benimde öyle miğdem ara sıra kotü okuyor bide nereye kafamı koysam uyuyup kalıyorum birden halsizleşiyorum