Ben özele gittim dün progestanin yanında oksapar iğne ve duphaston hap verdi. Keseyi ve yolk sacı gördü kalp atışı vs yok 10 gün sonra gel dedi. Dusecekse yaapcak bişey yok dedi ama kese rahmin en üstünde duruyor dedi. Ama kanamam hala devam ediyor. Acile gitsem kalp atışı olmadığı için yollayacaklar.. ne berbat bir durum gerçekten.