Merhaba bacılarım,
1 ay önce endokrinde kan tahlili yaptırdım ve tsh 2.78 çıkmıştı, levotiron 25 mcg başladık. 1 ay sonra bugün kontrol için tekrar kan verdim ve tsh düşmesi gerekirken 3.28 olmuş canım çok sıkıldı. 14 haftalık hamileyim, ilacımı çok düzenli kullandım saatine bile dikkat ettim ama düşmesi gerekirken yükselmiş çok şaşırdım bu durumu yaşayan var mı ? Neler yaptınız ? Moralim bozuldu 🥺