fatmabaki Buseea0279 karından sağdaysa vajinal soldaysa erkektir diyorlar kese şekilli olunca kız diye biliyorum kuzenimin 4 erkek çocuğu var keseleri hep toplu gelinimizin kızı oldu onunda kesesi şekilli 🙃
Buseea0279 fatmabaki benim arkadaşım var 2 çocuğu var biri erkek biri kız onda tam tersi kesesi şekilli olan erkekti yuvarlak olan kızdı demek ki teori doğru değil ikisi de soldaydı hatta 🥲🥲 bunların doğru olmadığını doktorda söyledi bize ama merak işte 😂
didembuglem rmy1 hadi bakalım hayırlısı üç hafta sonra 12 haftalık doktor bi tahminde bulunur o zaman da yazarım 🫠teşekkür ederim 🫶🏼
rmy1 Buseea0279 hiç bilmiyorum bende kese yuvarlak olunca kız düzensiz olunca erkek biliyorum az kaldı zaten 1 aya öğreniriz artık 12.haftada 🤭
Buseea0279 rmy1 aynen benim 3 hafta kaldı 12 ye hayırlısıyla benim kendime hissiyatim kız daha hamile olduğumu öğrenmeden önce rüyamda görmüştüm kızım olduğunu
fatmabaki didembuglem hayır aslında ilk gebeliğim benimde daha 8 haftalık ama çok araştırdım aslında eğlenceli geliyor bana 😆
didembuglem fatmabaki anladım canım hadi bakalım sağlıklı olsunlarda inşallah cinsiyet önemli değil insan meraklanıyor sadece 😀
fatmabaki Buseea0279 aynen öyle önemli değil aslında kız erkek yeter ki sağlıklı olsunlar işin makarası bu kese falan