rmy1 kıııızlar sizce nedir cinsiyeti daha çok küçük biliyorum ama teoriler oluyormuş sanırım onlardan yola çıkarak tahmin 😇🥰😚
Buseea0279 fatmabaki benimde solda yani teoriye göre kız mı bu arada @rmy1 senin kesen benimkinden daha toplu duruyor toplu olan kız derler genelde ama pek doğru çıkmıyormuş sanırım
rmy1 fatmabaki ay ablamgilde dalga geçiyor benle ona vercen parayı bana verseydin erkek diyoruz bizde diye 🤣🤣🤣
fatmabaki rmy1 hahah birşey olmaz ya sadakanız olsun ben bu uygulamayı kullanıyorum mesela yurtdışındaki kuzenim paralı değil demi diye dalga geçiyor benimle çünkü herşeye para verecek kadar evhamlı şüpheli heyecanlıyım bende 😂
merve_tp rmy1 aşkım ben de hep kız hissediyordum ahaha valla inşallah gönlünden geçen olur haber verrr
fatmabaki Buseea0279 karından sağdaysa vajinal soldaysa erkektir diyorlar kese şekilli olunca kız diye biliyorum kuzenimin 4 erkek çocuğu var keseleri hep toplu gelinimizin kızı oldu onunda kesesi şekilli 🙃
rmy1 Buseea0279 hiç bilmiyorum bende kese yuvarlak olunca kız düzensiz olunca erkek biliyorum az kaldı zaten 1 aya öğreniriz artık 12.haftada 🤭
didembuglem  bizimkine de tahminde bulunur musunuz :)