Ayse_3065 Arkadaşlar 4 Mart’ta aşılama oldum.19 Mart’ta gebelik testi pozitif çıktı ve kan verdim 159.7 çıktı.23 Mart’ta bı daha kan verdim 465.4 çıktı.doktorum yarın bir daha istedi kan değerim güzel artmamis
hayat2 Ayse_3065 bi kez daha kan verin iki kat artmamış ama illa iki kat artacak dye birşey yok hemen sağlıksız denilemez
minigiminannesi03 Ayse_3065 bide sürekli aynı yerde kan vermeni öneririm başka laboratuvar başka çıkabiliyor canım 25 inde ver anlarsın yükselip yukselmedigini
Melike3506 Ayse_3065 hesapladım %60 artmış olsa yeterli artmış bir daha kan verince belli olur bu durum
Ayse_3065 hayat2 ya bilmiyorum geçen sefer düzenli artmadı ama kese falanda görünmedi sağlıksız denildi.bugun doktora değeri gönderdim yarın bir daha ver güzel artmamis dedi
f_32 Merhabalar 🌺 normalde adetim 18-20 gibi olması lazımdı ama hala olmadım bu sabah erken test yaptım tek çizgi çıktı. Tekrar test yapmak için ya da kan vermek için ne kadar beklemem lazım ?
Melike3506 f_32 gecikmeniz var direkt kan verin bence daha beklemenize gerek yok eper gebelik varsa kanda belli olur
Melike3506 Lapsodi 19 mart ve 23 mart arasında 4 gün var 2 kere 2 kat artması gerekiyor nasıl 2 kat artmış?
Ayse_3065 Melike3506 84 saatte bu kadara artış olmuş 19 Mart’ta öğlen 15.30 yaptım 23 Mart’ta sabah 10 da
Melike3506 Ayse_3065 2 katı artmamış ama %60 dan fazla artmış yani şuan için artış iyi görünüyor olumsuz bir şey denmez
Anneolucamm %60 dan fazla artmış korkmayın herkeste %100 artış olacak diye bir durum yok 60 üstü yeterli diyor bazı dr lar
Ayse_3065 Anneolucamm ya ama doktorum niye hemen olumsuz konuşuyor böyle olunca direk ağlama stres oluyor bende
Anneolucamm Ayse_3065 Kendini strese sokma bu daha çok etkiler bebeği sen sakin kal çok kişi bu şekilde artış görüp bebeğine kavuştu Rabbim ne yazdıysa o sakin ol lütfen