pablola benim suyum patlamış ama kan geliyordu sadece bende kalktım koridora çıkıp seslendim ebeler anlamadı bı doktor vardı kadın onu çağırdılar bende sancıdan bacağımı oynatmışım farketmedim bacağıma vurdu ben neye uğradığımı şaşırmıştım sen napıyosun dedim bana diyo ki sen napıyosun ben seni düşünüyorum diyo ondan vurdum dedim ki beni bana vurarak mı düşünüyosun bide bana nasıl gözlerini belertiyodu alelacele attılar onu dışarı bide diyordu ki bu kanama niye durmuyo suyum patlamış bebek doğuyor onu bile anlamıcak kadar bilgisiz bı doktormuş aklıma geldikçe çok kötü oluyorum keşke şikayet etseydim ama o kadar sorunlar vardı ki o zaman onu bile düşünememiştim 😔 bide gurbette yapayalnızdım o kadar kötü bı deneyimdi ki benim için şimdi tek istediğim iyi bir ebeye doktora denk gelmek doğum anında