Ozlemmm3535 valla üzülmeyin diyemeyeceğim kendimden biliyorum üzülün kendinizi yırtın üzüntüden ama pes etmeyin denemeye devam edin 1 senedir her adet olduğumda 5 gün boyunca ağlayıp zırlıyor kendimi yiyorum adetim bitiyor ayağa kalkıp yeniden deniyorum başka elimden birşey gelmiyor sizde aynısı yapın lütfen