merve_tp yani ben birkaç gün Ağrı çektim kolumu oynatamadım ikinci dozda tabii yaptırman gerekiyor birinciyi yaptırdıktan sonra bir ay sonra 2 doldu zaten onu yaptırmışken onu da yaptır bence ki en azından korusun, ben de ağrı dışında bir komplikasyon olmadı birkaç gün sürdü dediğim gibi herkese de aynı olmaz bence buz çok rahatlatıyor kompress yapabilirsin aşıyı vurulduktan sonra