merve_tp 2024 de ben gebeliğimde 1. Sini oldum kolumun ağrısı geçmek bilmedi, bir de o dönem erken doğum riskim vardı yatış verdiler bi kolumda serum bi kolum aşılı sırt üstü zaten yatamıyordum perişan oldum resmen o yüzden 2 yi vurunmadım. Şimdi de düşünmüyorum ikisini de olmıcam zaten 5 yıl geçmedi o zaman 5 yıl içinde olmana gerek yok demişlerdi (belki iki doz için dediler ama umrumda değil).
Karar sizin kesinlikle risk almayım derseniz yaptırın inşallah hiç ağrınız olmaz 3 günde geçiyomuş normalde (ben anormalim heralde 😂)